FAQ – Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen met de oplossing. Staat je vraag er nu niet bij, neem dan contact met ons op via info@campingpower.nl of telefonisch op 0343-809997.

Bestellen en betalen

Bestelling plaatsen

1. Ga in de Winkel naar het product van je keuze en als er een keuze is, selecteer de gewenste kenmerken. Geef daarna het aantal in en druk op de knop “In winkelmand”. Je ziet nu boven aan de pagina een melding dat het product in de winkelmand is toegevoegd en bij het winkelmand logo in de rechter boven hoek staat het aantal verschillende producten dat zich op dit op dit moment in je winkelmand bevind.

2. Ga verder met shoppen en als je al je producten die je wil kopen in de winkelmand hebt geplaats, klik je op het winkelmand logo in de rechter bovenhoek of op de link “Winkelmand” in het menu onder “Winkel”.

3. Op de pagina “Winkelmand” krijg je een overzicht van de items die je hebt geselecteerd. Hier geef je aan hoe je de bestelling wil verzenden en geeft hij een overzichtvan het sub-totaal, eventuele kosten, de BTW en het totaal te betalen bedrag. Controleer je bestelling en druk vervolgens op de knop: “Doorgaan naar afrekenen”.

4. Vul je gegevens in voor de facturatie en het afleveradres. De onderdelen aangemerkt met een * zijn verplicht, anders kunnen wij uw order niet door- en uitvoeren. Als het aflever adres afwijkt van het factuuradres, dan kan je dit aangeven door “Verzenden naar een ander adres? ” aan te vinken en de adresgegevens in te vullen. Mocht het aflever adres afwijken extra kosten met zich meebrengen, dan wordt dit aangegeven in het bestel overzicht onder het leveringsadres.

5. Ga vervolgens verder naar beneden waar je onder aan de pagina de beschikbare betaalmogelijkheden vind.  Selecteer  hoe je wil betalen en klik op de knop “bestelling plaatsen”. Zie voor meer informatie over betalen de pagina: Betaalmogelijkheden. Niet alle betaal mogelijkheden zijn altijd beschikbaar en zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals het land van bestellen, kosten, minimale en maximale bedrag, etc.

6. Afhankelijk van de gekozen betaal optie wordt je doorgestuurd naar de betaal site van je keuze. Je voert je betaling uit volgens de aangegeven instructies en als de betaling compleet is wordt je terug gestuurd naar de pagina “Bestelling ontvangen” op onze websiteen zie je een samenvatting van je geplaatste bestelling.

Verzenden

Zodra de order is geplaatst en betaald maken wij je bestelling in orde. Het product wordt zorgvuldig ingepakt en volgend de door jou gekozen verzend optie verzonden. Als er gekozen is voor een levering met “track and trace” wordt de code naar je toegestuurd per email zodra wij je bestelling hebben aangemeld voor verzending bij de vervoerder. De vervoerder zorgt er voor dat jou bestelling met zorg wordt afgeleverd bij jou thuis.

Ben je niet thuis, dan zal de vervoerder het op een ander moment nogmaals proberen. Kan de vervoerder je pakket niet afleveren, dan zal hij instructies bij je achter laten waar je het pakket kan ophalen.

Retourneren

Zie de pagina retourzendingen voor alle instructies en mogelijkheden. Mocht je na het lezen van de retourzendingen pagina als nog vragen hebben, neem dan even contact met ons op via email: info@campingpower.nl of 0343-809997.

Vragen of klachten

Wij staan je graag te woord om je vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een technische vraag, een klacht of omdat je je antwoord hier niet hebt kunnen vinden, bel 0343-809997 of stuur ons een email via: info@campingpower.nl.

Wij vinden het vervelend voor je als je niet tevreden bent of een klacht hebt. We nemen elke klacht serieus en we zullen samen met jou op zoek gaan naar een goede oplossing om het probleem op te lossen, ook als jij je Camping Power product ergens anders hebt gekocht. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk en ook wij zijn mensen, wij verachten ook de beste service als wij een goed product aanschaffen.